Pages

Monday, September 24, 2012

ေတြ႕ရႀကံဳရ ဆရာမဘဝ (၆) ဆရာမေလးမနွင္းဆီ



ကၽြန္မတို႔ ဆရာမေတြ တစ္ပတ္တစ္ခါ အစည္းအေဝးရွိတယ္။ အဲလုိလုပ္ရင္  ဆရာမႀကီးက  ေျပာၿပီးတဲ႔  စကားေတြ အရမ္းေမ႔တတ္ေတာ႔ သူေျပာၿပီးေမ႔လည္း ဆရာမေတြပဲ အေျပာခံရတယ္။ အခံရဆံုးကေတာ႔  မူလတန္းျပဆရာမေလးေတြေပါ႔။ ေနာက္ေတာ႔  ကၽြန္မက ဆရာမႀကီးေျပာတဲ႔ စကားေတြကုိ အခ်ိန္နဲ႔  အတိက် မွတ္ထားတယ္။ ဆူၿပီဆိုတာနဲ႔  အတိက် ျပန္ေျပာျပလိုက္တယ္။ ဆရာမႀကီးက  ကၽြန္မကုိ အကုန္လံုးထဲမွာ အေတာ္ဆံုးတဲ႔ေလ။
ကၽြန္မက နွင္ဆီးအရမ္းႀကိဳက္တယ္။ ေက်ာင္းသြားတိုင္း နွင္းဆီပန္တတ္တယ္။ ကၽြန္မကေလးေတြဆို ကၽြန္မအတြက္ ေန႔တိုင္းလာပုိ႔ထားတယ္။ ေက်ာင္းမွာ အရုပ္ဆိုးဆိုး ဆရာမေလးက နွင္းဆီေလးတစ္ပြင္႔  ေန႔တိုင္းပန္ထားေတာ႔  ထူးဆန္းေနသလုိေပါ႔။ ကၽြန္မ ဆရာမဘ၀ေလးကုိ အရမ္းေပ်ာ္ခဲ႔တယ္။

No comments:

Post a Comment