Pages

Monday, September 24, 2012

ေတြ႕ရႀကံဳရ ဆရာမဘဝ (၄) ေစတနာဆရာမေလး



ကၽြန္မကုိ လူေတြက  အသက္ငယ္ၿပီး  နားလည္ေအာင္ ေျပာတတ္တဲ႔သူအျဖစ္ တစ္စတစ္စ ေလးစားလာၾကတယ္။ ကၽြန္မ ဆရာမဘ၀ေလးကုိ ပုိနွစ္သက္လာတယ္။ လုပ္သက္ေလး ရလာေတာ႔ အနီးနားက အတန္းႀကီးေတြက ကေလးေတြကုိ  ကၽြန္မဆီ က်ဴရွင္ဆိုတဲ႔ပံုစံနဲ႔  လာအပ္ၾကတယ္။ ကၽြန္မ လက္ခံသင္ေပးတယ္။ ေတာက ကေလးေတြဆိုေတာ႔  ဆင္းရဲတာမ်ားတယ္။ ပုိက္ဆံမရွိလုိ႔ မလာရဲတာလည္းရွိတယ္။ ကၽြန္မ တတ္နုိ္င္သေလာက္ အကုန္လံုး ေခၚသင္ေပးတယ္။ ပုိက္ဆံမယူခဲ႔ဘူး။  သူတို႔ ေစတနာနဲ႔ လာကန္ေတာ႔ရင္  ကၽြန္မလက္ခံတယ္။ အတန္းႀကီးေတြက ေက်ာင္းမွာ စာသင္တာ နားမလည္ရင္ ကၽြန္မကုိလာေမးၾကတယ္။ ကၽြန္မ တတ္သေလာက္ေလး ရွင္းျပေပးတယ္။
အားရက္ေတြဆို ကေလးေတြနဲ႔  အလည္သြားတယ္။ ပင္လယ္ကမ္းေျခ  ေရတံခြန္ေတြ  ကၽြန္မအရမ္းေပ်ာ္ခဲ႔တယ္။ ကေလးေတြ  မုိးရာသီေဘာလံုးပြဲဆို  ေက်ာင္းကေန တျခားးရြာမွာ  သြားကန္ၾကရတယ္။ အုပ္စုလုိက္ပြဲေတြေပါ႔။ ကၽြန္မက အားကစားကုိ မလုပ္တတ္ေပမဲ႔  အရမ္းစိတ္၀င္စားတယ္။ ကေလးေတြကုိ အားေပးတယ္။ အားကစား အတြက္ ဆရာမတစ္ေယာက္ သီးသန္႔ရွိတယ္။ ဒါေပမဲ႔ကေလးေတြက ေဘာ္လံုးသြားကန္ရေတာ႔မယ္႔အခ်ိန္ဆို ကၽြန္မကုိ ထည္႔ေပးပါလုိ႔ အၿမဲေတာင္းဆိုတယ္၊ ဘာလုိ႔လဲဆိုေတာ႔ ကၽြန္မက တျခားေက်ာင္းက ဆရာမေတြနဲ႔  အသင္းကိစၥေတြ မတရားတာေတြဆို ဘာကုိမွအားမနာ ကေလးေတြေရွ႕က ေျဖရွင္းေပးခဲ႔လုိ႔ပဲ။

ကၽြန္မကုိ လူေတြက  အသက္ငယ္ၿပီး  နားလည္ေအာင္ ေျပာတတ္တဲ႔သူအျဖစ္ တစ္စတစ္စ ေလးစားလာၾကတယ္။ ကၽြန္မ ဆရာမဘ၀ေလးကုိ ပုိနွစ္သက္လာတယ္။ လုပ္သက္ေလး ရလာေတာ႔ အနီးနားက အတန္းႀကီးေတြက ကေလးေတြကုိ  ကၽြန္မဆီ က်ဴရွင္ဆိုတဲ႔ပံုစံနဲ႔  လာအပ္ၾကတယ္။ ကၽြန္မ လက္ခံသင္ေပးတယ္။ ေတာက ကေလးေတြဆိုေတာ႔  ဆင္းရဲတာမ်ားတယ္။ ပုိက္ဆံမရွိလုိ႔ မလာရဲတာလည္းရွိတယ္။ ကၽြန္မ တတ္နုိ္င္သေလာက္ အကုန္လံုး ေခၚသင္ေပးတယ္။ ပုိက္ဆံမယူခဲ႔ဘူး။  သူတို႔ ေစတနာနဲ႔ လာကန္ေတာ႔ရင္  ကၽြန္မလက္ခံတယ္။ အတန္းႀကီးေတြက ေက်ာင္းမွာ စာသင္တာ နားမလည္ရင္ ကၽြန္မကုိလာေမးၾကတယ္။ ကၽြန္မ တတ္သေလာက္ေလး ရွင္းျပေပးတယ္။
အားရက္ေတြဆို ကေလးေတြနဲ႔  အလည္သြားတယ္။ ပင္လယ္ကမ္းေျခ  ေရတံခြန္ေတြ  ကၽြန္မအရမ္းေပ်ာ္ခဲ႔တယ္။ ကေလးေတြ  မုိးရာသီေဘာလံုးပြဲဆို  ေက်ာင္းကေန တျခားးရြာမွာ  သြားကန္ၾကရတယ္။ အုပ္စုလုိက္ပြဲေတြေပါ႔။ ကၽြန္မက အားကစားကုိ မလုပ္တတ္ေပမဲ႔  အရမ္းစိတ္၀င္စားတယ္။ ကေလးေတြကုိ အားေပးတယ္။ အားကစား အတြက္ ဆရာမတစ္ေယာက္ သီးသန္႔ရွိတယ္။ ဒါေပမဲ႔ကေလးေတြက ေဘာ္လံုးသြားကန္ရေတာ႔မယ္႔အခ်ိန္ဆို ကၽြန္မကုိ ထည္႔ေပးပါလုိ႔ အၿမဲေတာင္းဆိုတယ္၊ ဘာလုိ႔လဲဆိုေတာ႔ ကၽြန္မက တျခားေက်ာင္းက ဆရာမေတြနဲ႔  အသင္းကိစၥေတြ မတရားတာေတြဆို ဘာကုိမွအားမနာ ကေလးေတြေရွ႕က ေျဖရွင္းေပးခဲ႔လုိ႔ပဲ။

No comments:

Post a Comment