Pages

Monday, September 24, 2012

ေတြ႕ရႀကံဳရ ဆရာမဘဝ (၃) အျဖဴအစိမ္းေလးဝတ္လာရမယ္ေနာ္



ေက်ာင္းမွာ တစ္ပတ္ကုိ ၃ ရက္ အျဖဴအစိမ္း ဝတ္ရတယ္၊ မဝတ္လာရင္ ဆရာမႀကီးက အတန္းပုိင္ေတြကုိ ဆူတယ္၊ တစ္ေန႔ေတာ႔ “လူႀကီးလာမယ္ေနာ္၊ မနက္ျဖန္ အျဖဴအစိမ္းေလး ဝတ္လာရမယ္ေနာ္”လုိ႔ ကၽြန္မမွာလုိက္တယ္။ ေက်ာင္းခ်ိန္ေရာက္ေတာ႔  ကေလးတစ္ေယာက္က  မဝတ္လာဘူး။  ကၽြန္မလဲ ေဒါသျဖစ္ရင္းနဲ႔    ထရပ္ခိုင္းလိုက္တယ္။ မွာရက္သားနဲ႔ ဘာလုိ႔မဝတ္ခဲ့လဲေပါ့။ အသက္ကလည္းငယ္ လုပ္သက္ကလည္းမရွိေတာ႔  မရင္႔က်က္ေသး တာေပါ႔။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ ကေလးေလးက  “ကၽြန္ေတာ႔မွာ တကယ္ဝတ္စရာမရွိလုိ႔ပါ   ဆရာမ ခင္ဗ်ား”တဲ႔ေလ။ ကၽြန္မ လဲၿပိဳမတတ္ပဲ၊ ေနာင္တေတြရလုိ႔ မ်က္ရည္ဝဲတက္လာတယ္။ ကၽြန္မ အရမ္းမွားသြားတယ္ေပါ႔။ ကၽြန္မ ထိုင္ခုိင္းလိုက္တယ္။ “ရတယ္ ကေလး၊ ဆရာမႀကီးလာရင္  ဆရာမ ေျပာေပးမယ္ေနာ္ ကေလး”လုိ႔ နွစ္သိမ္႔လိုက္တယ္။ ေက်ာင္းဆင္းတဲ႔အထိ ကၽြန္မ စိတ္မေကာင္းနိုင္ခဲ႔ဘူး။ 
ေနာက္တစ္ေန႔က်ေတာ႔  ကၽြန္မ အဲဒီကေလးအေၾကာင္း စံုစမ္းတယ္။ လုိအပ္တာ ကူညီေပးခဲ႔တယ္။ ကေလးကုိ အတန္းထဲမွာ အတန္းေခါင္းေဆာင္ ခန္႔လိုက္တယ္။  စိတ္ဓာတ္ေတြကုိ ေပ်ာ္လာေအာင္ လုပ္ေပးခဲ႔တယ္။ ကေလးက အရမ္းစာေတာ္လာတယ္။ သူ႔မ်က္ႏွာေလးမွာ အျမဲျပံဳးတတ္လာတယ္။ အတန္းထဲမွာ ဆိုးတဲ႔ကေလးေတြကုိ ကၽြန္မက ေနရာေပးၿပီး ထားတယ္။ သူတို႔ကလည္း ဆရာမက အေရးေပးတယ္၊ လူႀကီးျဖစ္ေနတယ္ေပါ႔၊ မဆိုးေတာ႔ဘူး။

1 comment:

  1. အကုန္​copy လိုက္​တယ္​ အရမ္​း​ေကာင္​းတယ္​အ​ေရးသား
    အာ​ေပးတယ္​မ်ားမ်ား​ေရး​ေပးပါ

    ReplyDelete