Pages

Saturday, September 22, 2012

ေတြ႕ရႀကံဳရ ဆရာမဘဝ (၁) ျငင္းခြင္႔မရွိတဲ့ ဆရာမအသစ္ေလး



ေလာကတြင္ လူသားတိုင္းဟာ ေမြးဖြားျခင္းနွင္႔စတင္ျပီး ေသဆံုးျခင္းနွင့္ ျပီးဆံုးၾကရတယ္။  ေလာကတြင္ ရွင္သန္ေနရတဲ႔  ကာလတစ္ခုမွာ အေကာင္းဆံုး လုပ္ေဆာင္နိုင္တဲ႔သူ ရွိသလုိ  အဓိပၸာယ္မဲ႔စြာ ေနထိုင္ၾကတဲ႔ သူေတြလည္း ရွိၾကတယ္။ လုိခ်င္တာမရ  ျဖစ္ခ်င္တာ ျဖစ္မလာခဲ႔ရင္   အျပစ္မဲ႔တဲ႔ ေလာကကုိ  မတရားမႈေတြနဲ႔ တရားစြဲလုိ႔   အျပစ္ပံုခ်တတ္ၾကတယ္။ ဘ၀ဇာတ္ဆရာ ဆိုတဲ႔စကားလံုးေလးကုိ   တြင္ၾကယ္စြာသံုးစြဲတတ္ၾကတယ္။  မိမိရဲ႕ၾကိဳးစားမႈ ေအာင္ျမင္ခဲ႔လွ်င္ ငါေတာ္လုိ႔  က်ရႈံးခဲ႔လွ်င္ ဘ၀ဇတ္ဆရာ ေလာကဓံပါလုိ႔ ေျဖသိမ္႔တတ္ၾကတယ္။
ဒါေပမဲ႔ ကၽြန္မတုိ႔ ဗုဒၶဘာသာဝင္ေတြ အတြက္ေတာ႔ 
 ဘ၀ဇာတ္ဆရာ  ဆိုတာ

    အတိတ္ကာလက မိမိျပဳခဲ႔ဖူးတဲ႔  ကုသိုလ္ အကုသိုလ္ အလုပ္တုိ႔မွ ျပန္လည္ အက်ိဴးေပးေသာ  ကံတရားပင္ျဖစ္တယ္။   သို႔ေပမဲ႔လည္း “အမွားလုပ္တဲ႔သူဟာ ဆင္ေျခေပးတတ္တယ္” ဆိုသလိုေပါ႔  ကုိယ္အသံုးမက်ေတာ႔  အနီးစပ္ဆံုး ေျဖရွင္းနည္းတစ္ခုကေတာ႔  ကံကုိပံုခ်ျခင္းေပါ႔။
ကၽြန္မလည္း လူသားထဲက လူတစ္ေယာက္ဆိုေတာ႔  ျဖစ္ခ်င္တာ ျဖစ္ခြင္႔မရခဲ႔ရင္   ကံနဲ႔ေလာကကုိ အျပစ္ပံုခ်တတ္လာတာ  အဆန္းမဟုတ္ေတာ႔ဘူးေပါ႔။ ကၽြန္မ အသက္(၁၇)နွစ္ထဲ ၀င္တာနဲ႔ ဆယ္တန္းေအာင္ခဲ႔တယ္။  ကၽြန္မျဖစ္ခ်င္ခဲ႔တာက   သူမ်ားေရွ႕မွာ ဟန္ပန္ေတြနဲ႔  ဆံုးျဖတ္ခ်က္ခ် အမိန္႔ေပးမဲ႔  တရားသူႀကီးမေလးေပါ႔။ တကယ္ျဖစ္လာခဲ႔တာ ေက်ာင္းဆရာမေလး။
အဲဒီေတာ႔ ေလာကန႔ဲ ကံတရားကုိ အျပစ္ပံုခ်ျခင္းက  စၿပီေပါ႔။ ဆင္းရဲမြဲေတတဲ႔  ဘ၀အက်ိဴးေပးေၾကာင္႔ ကၽြန္မ ျဖစ္ခ်င္တာကုိ လက္လြတ္ၿပီး   ေက်ာင္းဆရာမေလးဘ၀ကုိ မေက်နပ္ခ်က္ေတြ  ၿမိဳသိပ္ရင္း   လက္ခံလုိက္တယ္။   ကၽြန္မေက်ာင္းကုိ စတက္ၿပီ  ဆိုတာနဲ႔ စည္းဆိုတဲ႔ က်င္႔ဝတ္တစ္ခုကုိ  လက္ခံရမယ္ဆိုတဲ႔အသိ  ကၽြန္မရင္ထဲ ဝင္လာခဲ႔တယ္။
ကၽြန္မ ျဖစ္လာတာကုိ အေကာင္းဆံုးျဖစ္ေအာင္  လုပ္ေဆာင္မယ္လုိ႔ ဆံုးျဖတ္လိုက္တယ္။ အဲလုိ စိတ္ထားလုိက္ေတာ႔  ကၽြန္မစိတ္ထဲ  ဘာမွမရွိေတာ႔ေလာက္ေအာင္  ေပ်ာ္ရႊင္မႈေတြရရွိခဲ႔တယ္။  ကၽြန္မ စၿပီးလုပ္၀င္တဲ႔ ေန႔ေလးမွာဘဲ ကၽြန္မကုိ  သူငယ္တန္း အတန္းပုိင္အျဖစ္ တာဝန္ေပးခဲ႔တယ္။ သူငယ္တန္းဆိုေတာ႔ စာသင္ရတာ အရမ္းပင္ပန္းတယ္။ စိတ္ရွည္ရေတာ႔  ဆရာမတိုင္းက လက္မခံခ်င္ၾကဘူးေလ၊   ကၽြန္မက  ဆရာမအသစ္ေလးဆိုေတာ႔  ျငင္းခြင္႔မရွိေသးဘူး။  ေပးအပ္ရာတာဝန္ေပါ႔။
ဒါေပမဲ႔  ကၽြန္မက  တစ္မ်ိဳးေလး ထူးျခားတာရွိတယ္၊ ဘာလဲဆိုေတာ႔  သူမ်ားမလုပ္ခ်င္တဲ႔ အရာတစ္ခုကုိ   ျဖစ္ေအာင္ စြန္႔စားလုပ္တတ္တယ္။  အမ်ားႀကိဳက္တာကုိ ေရာျပီး လိုက္ႀကိဳက္တတ္တဲ႔ အက်င္႔မရွိခဲ႔ဘူူး။ ဆိုးတယ္လုိ႔ ေျပာတဲ႔သူေတြကုိ အေကာင္းျမင္ ေပါင္းသင္းတတ္တယ္။ သူမ်ားထက္ထူးခ်င္တဲ႔  အရူးတစ္မ်ိဳးေပါ႔။

No comments:

Post a Comment