Pages

Monday, September 24, 2012

ေတြ႕ရႀကံဳရ ဆရာမဘဝ (၈) ရန္ကုန္သႀကၤန္


ကၽြန္မ ရန္ကုန္ကုိ သင္တန္းသြားရမယ္လုိ႔ စာက်လာတယ္။ ကၽြန္မ လက္ထဲမွာ ပုိက္ဆံမရွ္ိဘူး။ အဲဒီ အခ်ိန္မွာ သူငယ္ခ်င္း ဆရာမတစ္ေယာက္က  ကၽြန္မကုိ သူ႔ဆီမွာ ယူထားတဲ႔။ အတူတူတက္ရေအာင္တဲ႔။ ကၽြန္မလည္း ေရႊတိဂံုဘုရားၾကီးကုိ ဖူးရပါေစလုိ႔  ေန႔စဥ္ဆုေတာင္းခဲ႔လုိ႔လား မသိဘူး သင္တန္းတက္ဖို႔ အေၾကာင္းျဖစ္လာခဲ႔တယ္။ ကၽြန္မတို႔ ရန္ကုန္ကုိ သႀကၤန္မတိုင္ခင္ တက္လာရတယ္။ ကၽြန္မတို႔ရြာကေန  မနက္ ၆-နာရီ စထြက္လာတာ ေမာ္လၿမိဳင္ကုိ ညေနေလာက္မွ ေရာက္တယ္။ ခရီးေဝး မသြားဖူးတဲ႔ ကၽြန္မ ငုိပါေလေရာ။ ေနာက္တစ္ေန႔ ရန္ကုန္ဆက္တက္ရတယ္။ ကၽြန္မနဲ႔ သူငယ္ခ်င္း ဆရာမေလးတစ္ေယာက္နဲ႔ေလ။ လႈိုင္သာယာစက္မႈဇုန္ဆိုလား ဘာလားေတာ႔ သိပ္မေျပာတတ္ဘူး၊ အဲဒီ သူငယ္ခ်င္းရဲ႕ ဦးေလးအိမ္ေလးမွာ သြားတည္းရတယ္။ သင္တန္းက သၾကၤန္ျပီးမွဆိုေတာ႔  ရန္ကုန္သၾကၤန္ကို မွီလိုက္ေသးတယ္။   တစ္ရက္ လိုက္ပုိ႔ေပးတယ္။ ပါဂ်ဲရုိးကားတဲ႔၊ ကၽြန္မလည္း တစ္ခါမွ မစိီးဖူးေတာ႔  ေပ်ာ္ေနမိတာေပါ႔။

No comments:

Post a Comment