Pages

Monday, August 1, 2016

***ေအာင္ျမင္ျခင္း ပန္းတိုင္သုိ႔***

ဆႏၵတစ္စံု၏ ေတာင္းဆိုခ်က္ေၾကာင့္
စြန္႔လႊတ္ျခင္းႏွင့္ စြန္႔စားျခင္းကုိ
တၿပိဳင္နက္တည္း ကၽြန္မရရွိခဲ့သည္။

လက္ေတြ႕သင္ယူျခင္းႏွင့္
သင္ယူေလ့လာစိတ္က
ပန္းတိုင္ကုိ အမွန္တကယ္
ေရာက္ရွိႏိုင္သည္ဆိုေသာ ကၽြန္မ၏ခံယူခ်က္က
ကၽြန္မအား ခြန္အားျဖစ္ေစခဲ့သည္။

ကၽြန္မ၏ အရည္အခ်င္းႏွင့္တန္ေသာေနရာတစ္ခု
ေရြးခ်ယ္၍ ဘဝကုိဖန္တီးျခင္းသည္
တန္ဖိုးရွိစြာ ဘဝကုိရုန္းကန္ျခင္းျဖစ္သည္။

ထိုေၾကာင့္ အေတြးသစ္မ်ားျဖင့္
ေအာင္ျမင္ေသာ လမ္းသစ္ဆီ
ယံုၾကည္ခ်က္က တြန္းပုိ႔ဆဲ။

တစ္ေန႔ သူနဲ႔ကၽြန္မ
မွတ္တိုင္တစ္ခုမွာ ဆံုမည္။

လရိပ္ေလး (ေမာင္းမကန္)
7.7.2016
http://layeiklay.blogspot.com

No comments:

Post a Comment