Pages

Thursday, August 18, 2016

***ပညာျပေပးေသာသူမ်ား***

ကၽြန္မ၏ ႏွလံုးသားအား ခိုးယူစားေသာက္ၿပီး
ကၽြန္မ၏ေနာက္ေက်ာအား ဓားႏွင့္ထိုးေသာသူသည္
ကၽြန္မ ခ်စ္ရေသာ ေလးစားရေသာ မိတ္ေဆြစစ္အျဖစ္
သတ္မွတ္ထားေသာ သူမ်ားျဖစ္ေနေၾကာင္းသိရွိလုိက္ခ်ိန္တြင္
ရူးမတတ္ေသာစိတ္နာက်င္မႈကုိ ခံစားမိေတာ့သည္။

ထိုသို႔ပင္ျဖစ္ေသာ္လည္း ကၽြန္မသည္ စာေပဖတ္ျခင္းႏွင့္
ဘဝမွရရွိေသာ အေတြ႕အၾကံဳမ်ားေၾကာင့္ စိတ္ကုိေျဖသိမ့္ရန္
ခြန္အားကုိရရွိခဲ့၏။

ကၽြန္မဆရာ ေျပာခဲ့ေသာ စကားတစ္ခြန္းရွိခဲ့သည္။
"ပညာျပရင္ ပညာရတာေပါ့ ရသမၽွယူထားပါတဲ့"
ဘဝ၏ပညာမ်ားကုိ ပုိမုိရရွိလာသည္ႏွင့္အမၽွ
ထိုပညာမ်ားအား ျပန္လည္မၽွေဝရန္ႀကိဳးစားပါအံုးမည္။

ပညာျပေပးေသာသူမ်ားအား အထူးေက်းဇူးတင္လ်က္

လရိပ္ေလး( ေမာင္းမကန္)
15.8.2016
http://layeiklay.blogspot.com

No comments:

Post a Comment